Kiekvienas marketingo specialistas internete dirba kiek kitaip
Marketingo specialistas interneto svetainių populiarinimui yra būtinas. Nepriklausomai nuo to kokio tipo tinklapis, būtina samdyti profesionalų specialistą. Fatmarketing.lt teigia, kad profesionalūs specialistai visuomet randa būdų kaip išpopuliarinti tinklapius keliais būdais. Tai reiškia, kad patyrę specialistai dažniausiai naudoja kelis metodus, o ne kažkokį vieną pagrindinį. Tai leidžia ateityje išvengti problemų jeigu kažkuris iš reklamos šaltinių tiesiog dingtų ar kažkas pasikeistų rinkoje. Tiesa, marketingo specialisto darbas nėra susijęs vien tik su reklama. Jis atlieka ir kitus darbus, kurie apima paslaugų teikėjų/prekių pardavėjų ir klientų santykių gerinimą.
Kiekvienas marketingo specialistas siekia surasti kelis reklamos šaltinius
Anot fatmarketing.lt, profesionalūs specialistai į kelis reklamos šaltinius dažniausiai taikosi būtent dėl verslo saugumo. Įsivaizduokite situaciją: įmonė reklamuojasi tik paieškos sistemose, naudoja įvairius SEO metodus, tačiau atsinaujinantys paieškos sistemų algoritmai neretai kai kuriuos tinklapius visai išmeta iš paieškos rezultatų. Ką tokiu atveju daryti, jeigu lankomumo šaltinis buvo vien tik iš paieškos sistemos? Tokiu atveju tenka spręsti problemas žaibiškai, nes nutrūkus klientų antplūdžiui, nebelieka ir pardavimų. Dėl to visuomet interneto tinklapius rekomenduojama reklamuoti keliais būdais. Jokiu būdu nereikia apsistoti tik ties vienu. Dingus vienam reklamos šaltiniui, lankomumas bus generuojamas iš kitų, tik jis galbūt bus mažesnis. Bet kokiu atveju, marketingo specialistas kuo puikiausiai supranta, kad jeigu dingsta vienas kliento srauto šaltinis, tai kitą šaltinį galima suintensyvinti investuojant šiek tiek pinigų.
Fatmarketing.lt rekomenduoja kreiptis į profesionalus marketingo specialistus
Įmonės ar privatūs asmenys, kurie turi sukūrę internetinį verslą, jokiu būdu neturėtų kreiptis į mėgėjus, kurie už paslaugų atlikimą reikalauja žymiai mažesnių sumų. Tokie mėgėjai dažniausiai pasitaiko dėl to, jog jie dar tik mokosi šio amato. Bet, verta pabrėžti, kad jeigu vyksta mokymosi procesas, tai tokie mėgėjai apskritai neturėtų reikalauti jokių pinigų – jūs siūlote savo įmonę kaip praktikos galimybę. Mėgėjas su ja išbandys įvairius metodus, kurie galbūt netgi bus žalingi jūsų verslui. Profesionalus marketingo specialistas, žinoma, kad reikalus atitinkamos sumos, bet turėkite galvoje, kad jo paslaugų kokybė bus puiki, jo darbams gali būti suteikiama pinigų grąžinimo garantija. Profesionalai lengviau pasiekia nustatytus reikalavimus.
Dažniausiai klientams siūloma marketingo specialistų ieškoti pagal internete esamus atsiliepimus, nes vis dėlto – jeigu kažkuris specialistas paslaugas atliko prastai, tai klientas apie tokį asmenį iškart praneš internete. Tai tiesiog įprasta, nes dabar apie visų sričių specialistus atsiliepimai paliekami būtent elektroninėje erdvėje. Fatmarketing.lt pabrėžia, kad prieš užsisakant specialisto paslaugas, visuomet siūloma internete pasidomėti apie jį – galbūt tokiu būdu pavyks išvengti mėgėjų ar sukčių.
Ne kiekvienas marketingo specialistas yra akredituotas ar turintis reikiamą išsilavinimą
Elektroninėje erdvėje yra visai kitokia situacija nei įmonių viduje. Pavyzdžiui, jeigu jums reikalingas marketingo specialistas įmonėje t.y. norite jį samdyti pagal darbo sutartį, tai logiška, kad jūs prašysite, jog specialistas pateiktų išsilavinimą įrodančius dokumentus. Bet, jeigu jums reikalingos marketingo paslaugos ir jas tiesiog ketinate užsisakyti internete, tai ko gero išsilavinimas jums neturėtų rūpėti. Dabar yra tokia situacija, kad klientams apskritai nerūpi kokį išsilavinimą turi specialistai. Laisvai samdomi marketingo specialistai gali turėti didžiulę patirtį, bet galbūt neturės išsilavinimą įrodančių dokumentų. Daugelis specialistų viską išmoksta savarankiškai.
Kaip pabrėžia fatmarketing.lt – internete niekam nerūpi kokį išsilavinimą turi paslaugų teikėjas. Svarbiausia yra matyti atliktų darbų sąrašą, nes iš jo ir daromos visos išvados dėl siūlomų paslaugų kokybės.